Veelgestelde Vragen

Ik wil nieuwe tenues voor mijn team, vereniging, toernooi of club. Welke mogelijkheden zijn daarvoor?
Bij Burned Sports werken we graag samen met derden. Vraag bij het Burned Sports team de  brochure telefonisch op via +31 (0)85-7826260 of stuur een email naar klantenservice@burnedsports.com

Mijn maat staat er niet bij in de webshop, kan ik het product toch nog krijgen?
Als je maat er niet meer bij staat kun je altijd even contact met ons opnemen via +31 (0)85-7826260. Het Burned Sport team zal dan meteen voor je uitzoeken of het product toch nog voor jou te verkrijgen is. 

Wanneer kan ik mijn bestelling bij mij thuis verwachten?
Bestellingen die volledig op voorraad zijn worden op de dag van de bestelling ingepakt. Wanneer je de bestelling voor 15.00 uur geplaatst hebt, zal deze de volgende werkdag (of zaterdag) door onze koeriersdienst bij jou thuis worden aangeboden. 

Ik heb meerdere producten besteld met verschillende levertijden, wanneer kan ik mijn bestelling bij mij thuis verwachten?
Wanneer je producten bestelt met verschillende levertijden, wordt je gehele bestelling bezorgd op basis van het product met de langste levertijd. Het is ook mogelijk om een gedeelte van je bestelling eerder te laten verzenden als het verschil in levertijd tussen de producten meer dan 7 dagen bedraagt. Neem hiervoor even contact op met het Burned Sports team via +31 (0)85-7826260 of stuur een email naar klantenservice@burnedsports.com

Hoe lang heb ik de tijd om mijn producten te retourneren?
Vanaf het moment dat je het pakket hebt ontvangen, heb je 16 dagen de tijd om bij ons aan te geven welk(e) product(en) je wil retourneren. Klik hier om je retour aan te melden. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om de daadwerkelijke retournering naar een van de Burned Sports winkels te voltooien.

Op welke manieren kan ik een product retourneren?
Er zijn twee manieren om een product te retourneren. De meest gemakkelijke en kosteloze manier is om het product af te geven in een van de drie Burned Sports winkels.De tweede manier is om het product te verzenden naar een van de drie Burned Sports winkels. De directe kosten voor het verzenden van het product worden niet door Burned Sports vergoed. Voordat je het product retourneert, dien je het retourformulier in te vullen door hier te klikken. 

Ik wil het product omruilen. Hoe doe ik dat?
Als je een product wil ruilen voor een andere maat of voor een volledig ander product is dat geen enkel probleem. Geef dan bij het invullen van het retourformulier aan, welke maat of welk andere product je graag wil ontvangen. Ons team doet de rest!

Kan ik ook geld terug krijgen als ik een product retourneer?
Jazeker! Wanneer je een product retourneert in onbeschadigde staat en binnen de retourtermijn, krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Op het moment dat wij het product ontvangen hebben wordt je geld zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de wettelijk gestelde termijn van 14 dagen aan je overgemaakt. Geef dan bij het aanmelden van je retour bij de reden van retour aan dat je graag je geld terug wil hebben. Ons team doet de rest!

Hoe zit het met die 100 dagen garantie regeling?
Op bijna alle producten die je bij Burned Sports koopt zit een fabrieksgarantie van 100 dagen, geldig vanaf de aankoopdatum van de klant. Als er geen fabrieksgarantie op een product zit, wordt dat in de webshop bij het product vermeld. Wanneer er niets bij staat heb je dus altijd 100 dagen garantie! Die garantieregeling houdt in dat wanneer een product dusdanig beschadigd is dat het redelijkerwijs niet meer zijn functie kan vervullen, daar vanuit Burned Sports oplossingen voor geboden worden. Als klant mag je daarbij kiezen uit de volgende oplossingen. Het (1) product mag gratis omgeruild worden voor eenzelfde product, het product mag (2) omgeruild worden voor een vergelijkbaar product, (3) het product mag omgeruild worden voor een volledig ander product of (4) het aankoopbedrag wordt in tegoedbonnen aan jou uitgekeerd. Indien je kiest voor optie 2 of 3 en de prijs van het product wijkt af van het originele aankoopbedrag, dan dien je in het geval van een meerpijs dat bedrag bij te betalen en anders krijg je het prijsverschil in tegoedbonnen van Burned Sports uitgekeerd.

Hoe weet ik of mijn product voor de garantieregeling in aanmerking komt?
Als je gebruik wil maken van de garantieregeling, moet je als klant binnen 100 dagen na aankoopdatum aantonen dat het product dusdanig defect is dat het redelijkerwijs zijn functie niet meer kan vervullen. Dat kun je op twee manieren doen. Je kunt hier (1) voor met het product naar de winkel komen en alles meteen afhandelen met een medewerker of (2) de bewijslast elektronisch aanleveren en vervolgens het kapotte product terugsturen. Als je voor optie 2 kiest kun je het beste even foto’s maken van het product en die mailen naar klantenservice@burnedsports.com met daarbij een uitleg over het defect. Vergeet niet ook het ordernummer van je bestelling door te geven. Onze medewerkers zullen dan binnen 24 uur reageren of het product voor garantie in aanmerking komt.

Hoe retourneer ik een product wanneer ik gebruik wil maken van de garantie regeling?
Als onze medewerkers hebben aangegeven dat jouw product voor garantie in aanmerking komt,  geef dan aan in het tekstvak in het retourformulier dat het om een defect product gaat en welke oplossing je met de medewerker hebt afgesproken. Ons team zorgt ervoor dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken je spullen!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Als je een artikel ontvangt dat je niet besteld hebt, is er waarschijnlijk een fout gemaakt door ons. Erg vervelend, maar we lossen het voor je op! Als je het product aan ons retourneert, vergoeden wij de verzendkosten en sturen wij het juiste product naar je op. Geef in het retourformulier aan dat je het verkeerde product hebt ontvangen en ook welk product je mist. Ons team doet de rest!

Heb je een andere vraag?
Onze klantenservice staat voor je klaar. Je kunt ons bereiken op +31 (0)85-7826260 of een email sturen naar klantenservice@burnedsports.com. Wij zullen dan binnen 24 uur contact met je opnemen.